zondag 27 januari 2013

Gastexposante Louise de Vries Lentsch

Tot de zomerperiode is Louise de Vries Lentsch vaste gast-exposante tijdens de KunstKijkRoute. Over haar werk zegt zij het volgende:

"Mij inspireert wat mensen beweegt en in beweging brengt nu op dit moment maar ook in het verre verleden. De reis, de weg die je gaat. Geïnspireerd op oude culturen zoals hunebedden in Nederland en West-Europa, rock art uit oa Zweden, de Mayacultuur en ook de Oosterse filosofie. Met mijn werk wil ik een brug slaan van de oudheid naar het nu en omgekeerd en tevens een integratie tussen oost en west. De laatste jaren maak ik ook kunstenaarsboeken: “Ik maak boeken om ze vast te houden, om lief te hebben. Boeken als “token” van liefde en vriendschap”.

Daarnaast worden korte presentaties gedaan van StringStrang projecten van Jan Kees Helms met een klein concert om 15.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten